T
024 3615480
– E
info@praktikon.nl
BergOp.info
zoeken
×
Wat we doen
Voor wie
Over ons
Publicaties
Uitgelicht
Congres
Contact
Werken bij
Show menu
Home
»
Publicaties
»
20 jaar aanwijzingen voor de effectiviteit van IAG
20 jaar aanwijzingen voor de effectiviteit van IAG
20 jaar aanwijzingen voor de effectiviteit van IAG
Meer publicaties
Publicaties
01.01.2020
De Lerende Databank Jeugd: betere benutting van gegevens door gebruik van een feedbacksysteem
Meer informatie »
Publicaties
11.11.2020
Kwalitatief onderzoek naar jeugdhulp met verblijf
Meer informatie »
Publicaties
15.11.2019
Peer Preference, Perceived Popularity, and the Teacher–Child Relationship in Special Education
Meer informatie »
Publicaties
19.12.2024
Implementing Findable, Accessible, Interoperable, Reusable (FAIR) Principles in Child and Adolescent Mental Health Research
Meer informatie »
Publicaties
23.12.2024
Empowerment van Ouders als Opvoeder: Constructvaliditeit en betrouwbaarheid van een Nederlandse empowerment vragenlijst (EMPO)
Meer informatie »
Publicaties
23.11.2024
Implementing a School‑Wide Trauma‑Informed Education Approach: An Evaluation of Student‑Outcomes during the First Year of Implementation
Meer informatie »
Publicaties
01.05.2024
Zicht op VIER - Kwantitatief onderzoek naar aard en ernst van de aanmeldproblematiek
Meer informatie »
Publicaties
01.09.2023
Procesevaluatie VIER - Ervaringen van behandelaren met de interventie ‘Verbinding In Elke Relatie’
Meer informatie »
Publicaties
01.04.2024
Procesevaluatie VIER - Ervaringen van clienten met de interventie ‘Verbinding In Elke Relatie’
Meer informatie »
Publicaties
28.12.2019
Follow-up outcomes of Multisystemic Therapy for adolescents with an intellectual disability and the relation with parental intellectual disability
Meer informatie »
Publicaties
01.01.2022
Residential youth care combined with systemic interventions: Exploring relationships between family-centered care and outcomes
Meer informatie »
Publicaties
03.03.2022
Evaluatie van Samen sterker Terug Op Pad (STOP4-7): Een multimodale interventie voor kinderen met gedragsproblemen
Meer informatie »
Publicaties
01.01.2021
Leerkrachten en pesten: waarneming en de rol van de eigen ervaring
Meer informatie »
Publicaties
01.02.2021
Praktijkervaringen met de (digitale) Zelfredzaamheid-Matrix voor Jongeren. Ervaringen van jeugdzorgprofessionals en jongeren.
Meer informatie »
Publicaties
01.01.2019
Toolkit hulpverlening aan multiprobleemgezinnen
Meer informatie »
Publicaties
04.11.2019
Behavioral classroom norms in special education: Associations with peer acceptance and rejection
Meer informatie »
Publicaties
01.01.2019
Werkzame factoren in de jeugdhulpverlening: Alliantie, cliëntfactoren en professionalfactoren
Meer informatie »
Publicaties
18.12.2023
Interprofessionele samenwerking tussen leraren en jeugdhulpverleners op school en de relatie met leraar competenties: een verkenning van de perceptie van professionals
Meer informatie »
Publicaties
01.01.2019
Factsheet voor cliënten: Aandacht voor de samenwerking
Meer informatie »
Publicaties
01.01.2019
Factsheet voor hulpverleners: Aandacht voor de alliantie
Meer informatie »